Доставка і оплата

Оплата Оплатити замовлення можна наступними способами:

Оплату за продукцію Ви можете провести наступними способами:

- оплатити будь-якою банківською картою на банківську карту Продавця

- оплата при одержанні продукції у відділенні Нової Пошти *

- оплата за допомогою системи безпечних онлайн платежів LiqPAY

- оплата на банківський рахунок Продавця при оформленні замовлення (рахунок прийде на Вашу електронну пошту).

* Ви оплачуєте вартість товару + вартість доставки за тарифами Нової Пошти + комісію, яку бере Нова Пошта для відправки оплаченої вами суми (20 грн +2% від вартості товару).  

Обробка Після оформлення замовлення на нашому сайті https://sloboganka.com.ua Ви одержуєте на електронну пошту повідомлення з підтвердженням та номером замовлення (якщо Ви не отримали таке повідомлення просимо для уточнення зв'язатися з нами).
Якщо при оформленні замовлення Ви вказали всі дані, необхідні для відправлення, замовлення буде автоматично підтверджено та відправлено без попереднього дзвінка. 

Відправлення

Відвантаження замовлення здійснюється упродовж 1-2 робочих днів транспортною компанією «Нова пошта» або «Укрпошта» за Вашим вибором.

Всі замовлення рахується за тарифами перевізника (залежить від фактичної та об’ємної ваги відправлення) і здійснюється за рахунок покупця.

Адресна доставка можлива кур’єром «Нової пошти» тільки після повної оплати за товар і доставку (для уточнення зв'яжіться з нами).

Доставка за кордон

Будь-яку продукцію ТМ "SLOBOZHANKA" ми відправляємо за кордон "Укрпоштою".
Вартість доставки за кордон не врахована у ціну товару. Вартість доставки уточняйте у операторів
або пишіть
на електронну адресу: market@sloboganka.com.ua

099 084 55 59 (Viber)
098 358 55 59

Повернення продукції

Ви можете повернути або обміняти продукцію протягом 14 днів з моменту її одержання (Закон України «Про захист прав споживачів»).

Перед відправкою переконайтеся, що продукція відповідає товарному вигляду (всі бірки, ярлики та упаковка не пошкоджені, товар не був у вживанні та відсутні сліди його використання). Продукцію належить скласти в упаковку таким же чином, як і при одержанні.

У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок. В інших випадках, повернення виробів здійснюється за рахунок Покупця.

  Повернути або обміняти продукцію можливо:

- через офіс-склад за адресою: Харків, вул.Шевченка, 235
- через відділення Нової пошти
- через «Укрпошту» на нашу адресу: 61033 м.Харків, вул.Шевченка, 235 одержувач ППФ «Слобожанка».

Повернення грошей

 Повернення грошей або обмін товару здійснюється протягом 2-3 робочих днів з моменту одержання і перевірки товару.

Повернення коштів здійснюється на карту будь-якого банку України.
 
Договір публічної оферти